Vrácení zboží a reklamace

Potřebujete vrátit zboží nebo jej reklamovat? Níže vyberte jeden z úkonů a postupujte podle následujících kroků.
 
VRÁCENÍ ZBOŽÍ - pro odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní zákonné lhůtě
 
REKLAMACE - rozbité, nebo jinak nefunkční zboží
 
1) Vyberte VRATKA nebo REKLAMACE
2) Vyplňte elektronický formulář
3) Připravte balíček, přidejte daňový doklad
4) Zašlete nám zboží na adresu (Zboží nezasílejte na dobírku):
 
ZEDDE s.r.o. - VRATKA/REKLAMACE
1. Máje 200
385 01 VIMPERK
 
 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení